Reklamacje


  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu

 

  • W przypadku wad produktów reklamację należy składać w formie pisemnej oraz dostarczyć wadliwy towar firmy.

 

  • Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep reklamowanego produktu.

 

  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany na koszt sprzedającego do nabywcy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

  • Odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja na zasadach tam określonych.

 

  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep internetowy Shoper.pl